sfh Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 venter på noen 9x17 og 10x17 som trenger nye dekk.. for å slippe mas og slikt fra BT så blir det lik dekk-dim fram og bak.. noen som har testa desse: (ikke nødvendigvis kjøpt hos denne leverandør..) http://www.byttdekk.com/?page=/98/Produ ... item=14167 brodern hadde F1 på sin e24 M6 , og såvidt jeg husker var det godt grep men kort levetid....kansje pga kjørestil...men uansett..hehe... noen andre alternativ? tenkt litt på proxes også.. blitt prøvd prakket på merker son nankang og `hankok` etcetc....
Ad|oS Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 Har kjørt med Roadstone N3000, og de varte vel 1 1/2mnd før de var så utslitt at de må byttes. Veldig bra grep, men utrolig kort levetid. Ikke å anbefale...
erlend_p Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 har ikke prøvd de, men skal ha de på nye felgene jeg har bestilt. Men før jeg bestemte meg for de hørt jeg med en del folk som har hatt de. Det folk sier er at for at dekkene skal få det gode festet som de har, så har de en veldig myk gummi blanding, så de blir litt fortere slitt enn andre billig dekk med hardere gummi og dårligere feste. Dekkene holder til omtrent 2 sesonger med vanlig kjøring, men med banekjøring og spinning varer de nok ikke så veldig lenge. Dekkene er best i test, og er nok kanskje det beste man får tak i? Alt dette ble bekreftet av levrandør også
Stian Børresen Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 hvorfor ikke velge noen dekk som er midt i mellom? tenker da på å slippe å bytte dekk flere ganger i året om man kjører litt aktivt..=\ Har prøvd noen dekk som var veldig myke og disse fester sand og stein seg i å hiver oppigjennom sida på bilen, noe jeg neppe vil tro er noe heldig over lengere tid.. Har bestilt meg nankang ns-II dekk nå da jeg vet flere som er fornøyd med disse dekkene, de er kanskje ikke så gode som de du har kjøpt men de duger vel til normal kjøring:)
sfh Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Skrevet Mai 12, 2007 roadstone har jeg hatt på en tidligere bil, i en felgpakke..oki dekk men ikke akkurat en fartsmaskin (heller en dødsmaskin) av en pug 205..hehe... f1 har jo kommet bedre ut i tester enn feks nankaang ns2,som jeg skulle få til samme pris..men har hørt rykter om lengre bremselengde på våt vei, og generelt dårlig(ere) grep på vått/fukti føre. å det er jo noe jeg absolutt ikke vil utsette meg,eller andre, for seff.. blir vel bare "normal" kjøring på bygda, tviler på det blir noe banekjøring med det første, men spinning og et par burnout`er må man jo tillate seg..hehe... bilen er forresten e30 318 for de som ikke har fått med seg det..med 325i understell..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå