sirskage Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 jeg trenger bensinpompe og bensin nåla (den dingsen som er selve lokke på tanken når du sher i inspeksjons luken.. de som har disse delene kan ta kontakt på mail eller legge inn et innlegg her... HASTER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Har ei kompl... var en annen som skulle ha den, men hører jeg ikke noe fra han til i morgen tidlig kan du legge inn bud. jeg holder til i Halden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirskage Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Har ei kompl...var en annen som skulle ha den, men hører jeg ikke noe fra han til i morgen tidlig kan du legge inn bud. jeg holder til i Halden... 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Hvor holder du til? hørte ikke noe mer fra han som skulle ha den så da er det sikkert greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirskage Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 hva var det du hadde? jeg holder til i trønderlag, steinkjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Fikk hjulpet han andre pr tlf... Så da kan jeg selge denne. Ser slik ut :http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG61&mospid=47392&btnr=16_0189&hg=16&fg=05 Er altså komplett og bare å senke i tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå