M30Punk Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 Kan noen skrive et svar her om alt som trengs av deler å som må gjøres for å få en m30 3,5l med turbo ferdig starta? Alt fra A til Å...utgangspunkt er isåfall dreide org.stempel
? Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 starte med motorstyring: større dyser/flere dyser og styreenhet som kan styre disse, for og kompansere med det økte luftmengden som kommer inn. eventuelt større bensinpumpe for og klare og levere nok trykk( kommer ann på hva du har ifra før av, øker du innsugstrykket med 1bar, så trenger du 1bar høyere bensintrykk) turbo og eventuelt intercooler, med slanger, oljerør, og tilbehør. må lage uttak ifra trykksiden på olja (feks ved oljetrykksbryter), og retur inn i bunnpanne over oljenivå. downpipe og passende eksosannlegg rett ut. skal du bruke orginalstempler kan du ikke bruke allverden med ladetrykk, om toppakningen kan brukes som orginalt vet jeg ikke. håper flere som har mere peiling enn meg kan tilføye mere...
NeonMuffler Skrevet Mai 12, 2007 Skrevet Mai 12, 2007 dette er også noe jeg lurer på, så håper noen med litt kunnskap har noe de vil dele:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå