Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, trenger litt hjelp fra folket. jeg har en pre-facelift som jeg har kjøpt facelift fangere og frontplate til. fronten passer perfekt på. men ikke bakfangeren. ja jeg vet at facelift modellen er lengre bak. men det er ikke det jeg lurer på. jeg er litt usikker på om jeg skal montere det. jeg må bestemme meg før jeg lakker delene. men hvordan tror en rieger gts bakfanger vil gå i ett med facelift frontfangeren? eller har dere andre tips om hvordan en e30 pre-facelift skal se ut? tar imot alle forslag:) trenger litt hjelp

Skrevet

hei, bakenden på e30 facelift er anderledes som du sjøl sier, den er litt lengre ja, pluss at hjulbuen er anderledes, selvfølgelig kan du kjøpe ny facelift bakplate, men dette tar tid, pluss at det er vanskelig å får til lyktene ordentlig! så ville heller kjøpt stylingkit bak som passer til prefacelift, når du sier om gts fangeren går i ett med facelift fangeren, mener du da passform? eller hvordan bunnen av gts fangeren kommer til å sitte på frontplata ?

Skrevet

jeg mener om bakfangeren vil komme i samme høyde som facelift fronten+en is leppe. eller vil den bli lavere enn frontfangeren? og syns dere pre-faceliftene skal være mest mulig orginal eller er det greit og hive på litt styling?

Skrevet

har tenkt på og tilpasse facelift bakfangeren slik at den passer på pre-facelift. men er det mye arbeid? har et bilde her av en pre-facelift som har facelift fangere. syns det er litt tøft...

03.jpg

05.jpg

08.jpg

eller bør jeg beholde den mest mulig orginal og hive på noe m-tech 1 styling?

BMW_320i.jpg

BMW_325i_02.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...