Blekkulf Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 hei, trenger litt hjelp fra folket. jeg har en pre-facelift som jeg har kjøpt facelift fangere og frontplate til. fronten passer perfekt på. men ikke bakfangeren. ja jeg vet at facelift modellen er lengre bak. men det er ikke det jeg lurer på. jeg er litt usikker på om jeg skal montere det. jeg må bestemme meg før jeg lakker delene. men hvordan tror en rieger gts bakfanger vil gå i ett med facelift frontfangeren? eller har dere andre tips om hvordan en e30 pre-facelift skal se ut? tar imot alle forslag:) trenger litt hjelp
zephyr23 Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 hei, bakenden på e30 facelift er anderledes som du sjøl sier, den er litt lengre ja, pluss at hjulbuen er anderledes, selvfølgelig kan du kjøpe ny facelift bakplate, men dette tar tid, pluss at det er vanskelig å får til lyktene ordentlig! så ville heller kjøpt stylingkit bak som passer til prefacelift, når du sier om gts fangeren går i ett med facelift fangeren, mener du da passform? eller hvordan bunnen av gts fangeren kommer til å sitte på frontplata ?
Blekkulf Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Skrevet Mai 13, 2007 jeg mener om bakfangeren vil komme i samme høyde som facelift fronten+en is leppe. eller vil den bli lavere enn frontfangeren? og syns dere pre-faceliftene skal være mest mulig orginal eller er det greit og hive på litt styling?
Blekkulf Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Skrevet Mai 13, 2007 har tenkt på og tilpasse facelift bakfangeren slik at den passer på pre-facelift. men er det mye arbeid? har et bilde her av en pre-facelift som har facelift fangere. syns det er litt tøft... eller bør jeg beholde den mest mulig orginal og hive på noe m-tech 1 styling?
ThomasB Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 jeg går for M-tech 1 skjørt, er ingenting som er finere enn det...!!! Men det må jo nesten du bestemme selv..
E.Wenaas Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 gå for m-tech 1. det er griselekkert, og passer uten mods. Eneste jeg ikke liker med m-tech 1 er sideskjørtene.
Blekkulf Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Skal kjøpe meg rieger e46 m3 look bakfanger. håper det ser bra ut med facelift front+ is leppe. kommer sideskjørt senere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå