rayol Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 en liten film fra lørdagens show på våler http://www.street-garage.com/modules.ph ... deo_id=422 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Eeeh hvor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Eeeh hvor da http://www.street-garage.com/modules.ph ... deo_id=422 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 aesj! klare ikke spille filmen, aner ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Filmen skal funke den! Du finner den her: http://www.street-garage.com/modules.ph ... deo_id=422 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 klarer og spille den av jeg:) må si det var mange biler som snurra i rundt:p mye bra på den filmen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 klarer og spille den av jeg:) må si det var mange biler som snurra i rundt:p mye bra på den filmen:) mye bra der ja noen flotte eksemplarer av bmw blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 var der. livet var herlig med så mange fine biler trodde jeg hadde kommet i himmelen. bra fil vil ha mere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 aah bra film Var noen flotte bmw'er der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 aah bra film Var noen flotte bmw'er der ja favoritten min var en gammel vinrød bmw e 30 m3 med 325 motor som var turbomata så veldig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 er det noen flere som har filmet fra gatebil? eller bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 aah bra film Var noen flotte bmw'er der ja favoritten min var en gammel vinrød bmw e 30 m3 med 325 motor som var turbomata så veldig strøken ut Den er ufattelig strøken ja. Eier er virkelig perfeksjonist. Til vanlig pusser han bowlingkuler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 aah bra film Var noen flotte bmw'er der ja favoritten min var en gammel vinrød bmw e 30 m3 med 325 motor som var turbomata så veldig strøken ut Den er ufattelig strøken ja. Eier er virkelig perfeksjonist. Til vanlig pusser han bowlingkuler he he ja eieren er en perfeksjonist ja... men han ga opp å prøve å få bilen tørr etter 6 gangen med pusseskinnet...he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå