Gjest Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 89mod Bilen er sliten. Defekt diff. Står uten skilter. Motor er bra. Montert Turbo(Ny),M5 dyser,progresiv btr,intercooler, M535lmm med 325 elektronikk. turbochip fra Trimchip.com. Motoren er urørt innvendig = 8.8:1 i komp forhold 12:9 toppbolter. Går bra Drypper fra bunntro(bør skiftes) Spredere i frontplate beholder jeg selv. 25000,-
børge Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 gamle bilen min jo.. samme motor som står i den ennå?
TDFV Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Selger du meg turbo stæsjet ditt utenom? eventuelt pris? Mvh Alexander
bjosne Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 har du eit nr. eg kan nå deg på? er det evt. mulig å få kjøpt bilen i kjørbar stand, sånn at eg sleppe å henta bilen på hengar.
Gjest Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Må nok demontere turbodelene,så vise den og skru det på igjen etterpå. Jeg er såpass godt fornøyd med effekten og kjørbarheten på motoren at jeg vurderer å flytte motoren over i en 2 dørs og beholde den.
Stianvi Skrevet August 5, 2007 Skrevet August 5, 2007 du behøver ikke demontere turbodelene.. det står ikke i sjekklista til de som driver eu kontroll at de skal se etter sånt..
RenZor Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 du behøver ikke demontere turbodelene.. det står ikke i sjekklista til de som driver eu kontroll at de skal se etter sånt.. Nei, men de skal se etter lekkasjer blant annet. Da tar de som regel en kikk i motorrom og. Sjekke at batteri sitter forsvarlig osv.
Richie85 Skrevet August 14, 2007 Skrevet August 14, 2007 du behøver ikke demontere turbodelene.. det står ikke i sjekklista til de som driver eu kontroll at de skal se etter sånt.. De sjekker vel chassisnr også, så må vel uansett ned i motorrommet
Anbefalte innlegg