BMW_Racing Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Ja, Jeg lurer på om noen som vett hvor de selger BLÅ Senkefjører til E30 Touring. Helst i norge De må vere blå. står i vognkort : Godkjent senkesett, Blå fjører !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 lakkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 AP-racing Motor technik har dette..lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 thx. er i forbindelese me EU-kontroll. 1 fjær bak var det sprekk i. Så gidder jeg ikke bytta alle 4. da det ikke er min bil + å få godkjennt me nye fjærer er mye mass !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Eg har i allfall blå H&R fjører...kjøpte hos Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 kjøpte hos motor technik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Bilstein sine senkesett leveres med blå fjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå