BoSJo Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 http://www.asantiwheels.com/news1.html Koster kun $250.000,- Husk låse bolte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Når jeg blir rik skal jeg ha sånne på en rusten gammel lada. Helt serriøst så synes jeg ikke felgene så kule ut i det hele tatt. Hvis du er så dum at du bruker så mye penger på felger så fortjener du ikke å ha så mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Hadde ikkje villa ha dei om eg så fekk dei kasta etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hadde ikkje villa ha dei om eg så fekk dei kasta etter meg. Joooo da, selge på qxl vettu Men ja, de er ganske stygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yezz Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Trur du skal vere ganske heldig om du får solgt dei der..kanskje eit eller anna nyrikt gjengmedlem frå Oslo. trur dei er rette målgruppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Trur du skal vere ganske heldig om du får solgt dei der..kanskje eit eller anna nyrikt gjengmedlem frå Oslo. trur dei er rette målgruppa. hehe ikke nå lenger tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Og godt er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Er jo en forhandler i Norge som selger di felgene der.. Koster 1.999.999,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 For en tid tilbake så jeg noen felger (14.000.000 ?, ikke helt sikker lenger,skikkelig mye var det! ) hos en forhandler i Norge, ja man fikk faktisk med en Bentley Continental GT ferdig registrert hvis man kjøpte felgene Ja, også fikk du bestemme selv hvilken størrelse felgene skulle være. heh, skulle vel bare mangle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 http://www.dekkportalen.no/shop/product ... ctoryId=68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 hadde ikke kjørt med de en gang.. hehe.. tror bilen hadde gått fort opp på noen leka bloker da gitt;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå