Heen Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Har ganske nylig gått til innkjøp av ny bil Valget falt på en 90 mod 325i M-tech 2 Bilen ble importert fra Tyskland i 1997. Det er gjort pent lite med bilen utifra original stand. Noe som kan nevnes er: - Nye Hella linselys - Bilstein sprint dempere - Bremse skiver m/ferodo racing klosser (Ebc?) - Compomotive kvite 8*17" felger - trimchip @ 7200 rpm - omp rallyratt - M3 diffbrems - Original m-tech 2 bil (sort himling, interiør, orig plasten fra BMW osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Så ut som en pen bil dette her... Noen bilder av interiør? Får jeg spørre hva du gav for den? Km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 grattis med ny bil. mtech 2 er jo alle gutters drøm.pen bil da kjøpte du compomotive felgene her el var di med? er d mo felgene, hva måtte di gi for denne da om du vil si d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Veldig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 oi oi oi, hva må en gi for noe sånt a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 skikkelig naijs et par enkle grep for å gjøre den perfekt (i mine øyne) fjerne øyelokk nye festeklips til front spoilern ordne slik at vindusviskern ligger nede og kanskje noen fine bbs rs felger hadde gjort seg uansett en fin fin e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Gratulerer med nesten helt pefekt E30! Den ligner fryktelig på en annen jeg har sett her på forumet, med lik lakk, felger og specs... Kan hende du har kjøpt fra en herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 meget tøffe biler dette, om eg husker rett sto denne til salgs nylig for 65lapper??syns å huske den hadde litt høy km? mulig jeg er på ville veier med begge mine antagelser nå grattis med pen bil uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Denne var jo skikkelig tøff! Gratulerer! Øyelokk og enkel vindusvisker trekker ned da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Grattis med tøff bil. så kjekk ut denne her hvor mye er den senka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Denne så fin ut! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Gamlebilen til ch88 her på forumet dette. Kul bil =) Kult hvis du pusset den opp! Vet det er litt småfiks, men et godt utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Er veldig godt fornøyd med bilen hittil noe småplukk er det jo, men den er trossalt 17 år gammel.. Det er ikke enkel visker slik mange har trodd..bildet er tatt av forrige eier med kun en visker montert. Akkurat nå er det en knukken vippearm langt framme, så da byttes det registerreim, servoreim, vifte-reim, viskosevifte, vannpumpe, rotor osv i samme omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Feit bil kliss lik min nesten sterlingsilber og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå