JanE24 Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Dette er min 1983 modell 635 CSiA! Den har gått 143500 km! Kjøpte den i juni i fjor og har satt den i stand siden det! Fakta: Interiør: Beige skinninteriør Mtech pedaler og fothviler Understell: Bilstein B6 sport dempere Lesjöfors fjærer Brems: Brembo standard Motor: Green konfilter Eksteriør: Angel eyes lykter fra E30 (bygget om fester) E36 sideblink Tonede ruter Felger: 17 x 8,5 front 17 x 10 bak Semperit sport dekk 235/45 17 Stereo: komponenthøyttalere foran med innebygde diskanter i dørene 6x9 bygget inn i original hattehylleboks 2x 10 tom 800w subwoofer i bagasjen Sony CDX-GT616U spiller en forsterker for front og bakhøytalere en forsterker for subwoofer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 nice!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Ser veldig fin ut denne E24'n. Og så har den AE lykter da gitt ,det tror jeg er den første jeg har sett. Jeg ville ha senket den mer foran og bak og hvite blink, så er den perfekt i mine øyne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Den var pen du! *sikle, ønske, drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Jo takk for gode forslag! Var meningen å være litt unik, samtidig som at den var mest mulig original! Beholder oransje blinklys da jeg selv synes det matcher bedre Bahamabeige fargen! Blir litt mer senk regner jeg med, men det er bare at bunnpanna skraper nesten asfalten allerede uten senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 visste ikke at lesjøfors solgte hevesett... hehe! spøk til sides! meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hahaha! Offoad.no, here I come Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg skal være enig i at denne fargen gjør at oransje blink passer ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 hva heter de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 hva heter de felgene? Rondell 0058 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 hva heter de felgene? Rondell 0058 Rask respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Det så ut som et pent eksemplar. En klassiker uten like! E24 er virkelig et klenodie som må tas godt vare på. Felgene synes jeg passa bilen bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 fyfaen bilen ser strøken ut litt skeptisk til AE mene... joda, funker forsvidt. hvordan ser den ut inni? hvor mye er rutene tona? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 En meget lekker klassiker Ser veldig strøken ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Bilen er fin den, men er nok dessverre ikke 100%... Litt småplukk her og der, skal ta det etterhvert! Er fornøyd med å ha satt den i stand og fått den på veien etter å ha reddet den fra et båtlager i Skien der den har stått noen år! Slik den så ut da jeg hentet den så var den på vei mot dynga, men med penger og arbeid er det nok lenge til denne skal bort fra veiene! Mange som ikke liker Angel Eyes, love it or hate it, men det er jo en moderne BMW-ting alikevel, litt mer hat på en civic synes jeg! Skal ordne interiørbilder! Det er beige skinninteriør, men det er ikke sportstoler dessverre... Noen som har eller vet om så syng for all del ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå