Nordmannen Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 hei trenger litt hjelp. skal lakkere min e30 i dtm farger,,, legger ved bilde....lurer på ka fargane hette.. og om dar e enn slags mal på kor breie stripene ska ver og kor di ska begynna osv og om kor det går ann og få tak i klistermerkene? e dar nogen så lage heile sett????
zephyr23 Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 der sånn må du nok bare begynne med øyemål på stripene, og lage deg flere punkter over hele bilen, som er riktig i forhold til punkter på bilde, og begynne å maskere, hvitfargen heter vel alpinweiss kunne jeg tenke meg, de andre fargene står det vel ikkje noen kode på noen sted, men er jo bare å dra til en lakkerer og finne så riktige farger som mulig! jeg ville ha lakkert det siden det blir mye finere..
Ad|oS Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 Dette har vært oppe før en gang vet jeg. Da var det noen som hadde fargekodene og alt til dette. Bare begynn å søk rundt på forumet, så finner du det kanskje. Lykke til
///MoePower Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 Er vel forøvrig Warsteinerstriper/M-striper ikke DTM striper? Søk på forumet og du vil finne ja, dette har vært oppe før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå