Gå til innhold

17" felger med gummi (selges billig, grunnet feil)

Swoop
 Share

Anbefalte innlegg

Skal selge 17" felgene som følgte med bilen, det var litt kast på 2 av de, så jeg skal ikke bruke de...men kanskje noen andre vil ha dem?

det følger med 215/45 gummi på alle felgene, forskjellig mønster på 2 av dekkene.

Vet ikke om noen får bruk for de, men felgene går ihvertfall i container'n hvis ingen har bruk for dem, da jeg ikke har noe lagringsmulighet for de når jeg får nye dekk. gummien er bra.

tenkte meg ca 1500 for felger+gummi. gi evt. bud hvis dette høres helt urimelig ut.

kan ta flere bilder på forespørsel...

1000068il6.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selge 17" felgene som følgte med bilen, det var litt kast på 2 av de, så jeg skal ikke bruke de...men kanskje noen andre vil ha dem?

det følger med 215/45 gummi på alle felgene, forskjellig mønster på 2 av dekkene.

Vet ikke om noen får bruk for de, men felgene går ihvertfall i container'n hvis ingen har bruk for dem, da jeg ikke har noe lagringsmulighet for de når jeg får nye dekk. gummien er bra.

tenkte meg ca 1500 for felger+gummi. gi evt. bud hvis dette høres helt urimelig ut.

kan ta flere bilder på forespørsel...

1000068il6.th.jpg

gidder du å sende dem? du kan få 1200 inkl frakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster ca 1000-1200 å sende det med tollpost...er ikke akkurat snakk om 10 kg å stappe inn i en smartpost pakke hos posten :P så jeg hadde helst sett at noen kunne ha henta de i bardufoss/narvik/tromsø området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...