Gjest Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Noen som har erfaring med uorginale forskjermer fra Koed??? Disse går jo for nesten 1/2 pris av org. Hvordan er passformen på dem, noe å satse på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 ikke gjør det, du kommer til å angre... men mindre det er en driter bil du skal sette de på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Tror passformen er like bra. Du får jo også fra veng til bra pris vel? Mekonomen selger også disse billig mins jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 delte meninger her ser jeg. Noen som faktisk har brukt disse uorg.skermene? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 jeg vet at det ikke er det samma, noen av delene fra veng kan du jo lure på hvordan du egentlig skal få på riktig! Uorginale forskjermer har jeg ikke brukt, men vet at de er laget av former som er byttet ut av original fabrikanter som bytter ut formene pga de er slitt ut... Men det kommer jo halt an på hva slags resultat du er ute etter da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 vil jo seff at det skal bli bra! men prisen på de uorginale tiltalte meg betydelig mer enn hva de orginale gjorde... men dersom det er slik at det ikke lar seg gjøre å få det pent, så er vel de org verd prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 andre som har noen erfaring angående temaet..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Ja jeg har erfaring med det...Kjøpte min på Per Hagen i Kr.sand. Passformen er helt 100,perfekt. Det eneste var at man må kutte ut hullet til blinklyset selv...Men det er 0 stress. Bare å anbefale,faen så billig også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 se der ja. no blei kontoen gla får jo tross alt 2 Uorg for prisen av 1 org forskjerm til coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå