space Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 Vurderer å gjøre noen små touchups på min stålgrå metallikk BMW. Noen som har erfaring med å få tak i "orginal" lakk? Jeg er i utgangspunktet ute etter små mengder ~1-2 dl. Tenker da ikke på "neglelakk" med orginallakk som jeg vet det er mulig å få kjøpt. Vurderer å gjøre touchup med airbrush. Noen som har erfaring/syspunkter på dette? (BMW-forhandler kan sikkert kjapt svare meg på dette men jeg spør likevel.) space
Kimeng Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 har du orginal-lakk, er koden veldig lett å finne. står i mototrommet. kanskje i serviceheftet å.
^B^M^W^ Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 De selger vel lakk av de fleste orginalfargene på sprayboks på f.eks. koed.dk... 150ml lakk for 79,- ex.mva sett med 150ml lakk + 150 ml klarlakk for 109,- ex.mva
space Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Takker for svar. Ja orginalfargen er jeg ikke i tvil om. Det er stål grå (stahlgrau 400). Ser de har spraybokser de på koed. Tenkte ikke på det. Var litt sent. Takk igjen. space
Sir Hofstad Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Jeg handler PPG hos Lakkspesialisten i Trondheim. Blander 2 komponent etter kode på spraybokser feks, og det går veldig fint å lakke med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå