///Martin Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Har skaffet meg 4 stk ASA 18" skrudde felger med krom kant. Fikk de rimelig p.g.a at kromlakken på kantene på 2 av dem er nesten helt ødelagt! Og jeg tror den ene lekker luft.. Hva kan jeg gjøre for å fkse dette på best mulig måte? Tenkte å dele alle fire felgene, pusse ned kantene og få de lakket... noen som vet om dette er mye jobb eller??Og hvordan får jeg dem tett??
Gartner ED Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Eg har skrude asa felger eg og. har delt dem for og fikse kanten, det er tetningstoff mellom delene så det er sikkert bare og dele dem og ha på ny tetting. men det er mange skruer.
///Martin Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Ja det var det jeg hadde tenkt. Kan nå ikke koste SÅ mye å få lakket oppigjen krommen vell?? Ganske fete felger iallefall
Gartner ED Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Ringte et firma som lakka krom og dem skulle ha 1000kr for vær felg. alså bare for å lakke kanten. så tenkte å fine på noe annet tøft.
///Martin Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Det va jo billig.............hehe får se hva jeg finner på selv da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå