Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et problem med min m20 b25 motor.står i en 89 320 ...det virker som den går på 5 selyndere,og den ryke en del blått,den går som en dasss...hr bytta plugledn koil,sjekke noe lednsnett,prøvd en annen lmm,er det ventil tetn som er dårlig ? eller kan det være andre ting? det kommer et blopp i lmm når man slepper gassen.har og prøvd en annen hjerne. den har også e dedens tilog stoppe på kveldene og under dårlig vær...

Skrevet

lokter mye bensin av eksosen.må kinne lenge for og få starte den når den stopper...er det noen som har forslag til hva jeg det er eller hva jeg bør gjøre....

Skrevet

mye blårøyk kan tyde på dårlige stempelringer, noe som vil føre til lavere kompressjon og effekttap..

Skrevet

hvor ligger den kontakten? er det den som ligger ved siden av temp føler? er det den har jeg bytta den uten virkning....jeg har ikke fåt justert vent enda,kommer en til meg til uka og skal ta komp sjekk,får ikke gjort d nå......

Skrevet

525en fikk stå inne i natt.

Byttet LMM og fikk den til å gå greit.

Men det gjør den på den originale også nå...

byttet plugger osv men gikk skikkelig ruskete sånn som du beskrev din.

Det jeg har gjort ellers er å fyllt bensin og dyserens...

Mistenker kondens da bilen har stått lenge og vi har byttet alle bensinrør osv.

Skrevet

oki,min har stått i 6 mnder.har fylt på bensin etterpå,men ikke kondes fjerne,har bare etterfylt med lit bensin,men motoren er satt i høst,og den gjekk like dårlig da.den ble stående pga mista lappen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...