nisse78 Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 jeg har et problem med min m20 b25 motor.står i en 89 320 ...det virker som den går på 5 selyndere,og den ryke en del blått,den går som en dasss...hr bytta plugledn koil,sjekke noe lednsnett,prøvd en annen lmm,er det ventil tetn som er dårlig ? eller kan det være andre ting? det kommer et blopp i lmm når man slepper gassen.har og prøvd en annen hjerne. den har også e dedens tilog stoppe på kveldene og under dårlig vær...
nisse78 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 lokter mye bensin av eksosen.må kinne lenge for og få starte den når den stopper...er det noen som har forslag til hva jeg det er eller hva jeg bør gjøre....
nisse78 Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 plugger er nye..den tikker mye så det kan være for seg og justere ventiler..takker...
Sir Hofstad Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Har nettopp måttet bytte ut nye plugger på en M20B20 da bare 2 virket etter litt testing... prøv å justere ventiler og si ifra hvordan det går
Gjest Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 mye blårøyk kan tyde på dårlige stempelringer, noe som vil føre til lavere kompressjon og effekttap..
Stein Tore Engesbak Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 det kan også være termotidskontakten...... den regulerer kaldstarten......
nisse78 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Skrevet Mai 15, 2007 hvor ligger den kontakten? er det den som ligger ved siden av temp føler? er det den har jeg bytta den uten virkning....jeg har ikke fåt justert vent enda,kommer en til meg til uka og skal ta komp sjekk,får ikke gjort d nå......
Sir Hofstad Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 kan ohme kontakten og sjekke at den er i orden. Står her og plages med en 525 89 mod som ble likedan så skal oppdatere deg når jeg finner ut.
Sir Hofstad Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 525en fikk stå inne i natt. Byttet LMM og fikk den til å gå greit. Men det gjør den på den originale også nå... byttet plugger osv men gikk skikkelig ruskete sånn som du beskrev din. Det jeg har gjort ellers er å fyllt bensin og dyserens... Mistenker kondens da bilen har stått lenge og vi har byttet alle bensinrør osv.
nisse78 Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Skrevet Mai 16, 2007 oki,min har stått i 6 mnder.har fylt på bensin etterpå,men ikke kondes fjerne,har bare etterfylt med lit bensin,men motoren er satt i høst,og den gjekk like dårlig da.den ble stående pga mista lappen...
nisse78 Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 hoved probleme var knekt ventil vipper arm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå