olef Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Hei. Lurte på om noen her hadde noen tips og råd om hva som skal til for å bygge om en E30 320 til M3, eller kjenner til noen som kan gi råd. Så hadde jeg vs hva som skultil for å få det godkjent. Kom gjerne med råd om hvor jeg kan få tak i bremser og utstyr. Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 ssperformance.no Kjøp en komplett delebil fra f eks sverige.. Og begynn å plukk den fra hverandre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 er masse karosseriarbeid som må til om du vil ha den lik e30m3 utseendemessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 kjøp deg heller en m3. tror faktisk det blir like billig som å begynne på den 320n din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olef Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 skulle gjerne kjøpt en M3 hvis jeg hadde alle pengene nå. Tenkte hvis jeg tok et prosjekt over tid, så hadde man råd. Karroseriarbeid er ingen problem da jeg har vært lakkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 karosseriarbeidet er vrient når du har bruk for for- og bakskjermer, tak med bagasjelokk og kanaler for å få den til å bli lik som m3 i utseende.. Har 2 kompiser som har gjort det.. MYE jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Ligger et meget godt utgangspunkt på autodb.no under bergen tror jeg. Ferdig bredda og lakka med en del utstyr til 35000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå