Gå til innhold

E30 325 2-dørs solgt og levert!


Riefarn
 Share

Anbefalte innlegg

La ut denne tråden for et par uker siden, og bilen ble relativt fort borte, men etter mye om og men og venting fra en utrolig useriøs kjøper, legger jeg den ut igjen! Fortsatt førstemann med 8000.- som kan hente den!

Kjøpte i høst en E30 som jeg etterhvert skulle pusse opp osv (og beklager til selger at jeg ikke har kunnet gjøre som jeg lovet), men etter å ha fått ny jobb som krever 16timer av døgnet mitt hver eneste dag, og jeg trenger penger ASAP, selger jeg den heller. Kjøpte den av Blade77 her på forumet for 15000.-

Bilen er gått 279500km om jeg ikke husker helt feil. (Kjørt 5-6000 etter jeg kjøpte den) Den er i god stand, bortsett fra all rust. Høyre bakskjerm MÅ byttes, samt rust på dører og bagasjelokk burde fjernes, også diverse rust rundt om. Panser er stygt av steinsprut eller hva det nå kommer av. Også steinsprut på frontvindu. Høyre Fjernlykt er knust, samt blinklysglass og grill sprukket etter en klovn rygget borti meg såvidt det var. Må også sveises igjen et hull i reservehjulbrønn, bulk framskjerm og Trenger nye dekk! Merk, en del rust :)

Bortsett fra dette vet jeg ikke om noe spesielt feil med bilen, den går bra og ikke hatt noe spes problem med den! Dette ble gjort med bilen før og etter jeg kjøpte den, altså for under et år siden:

-Byttet kardang (gått 210000km)

-Nye Bilstein dempere foran

-Nye hjullager foran

-Nye skiver og klosser foran

-Alle foringer til dynamoen byttet

-Byttet håndbremssko og justeringsskrue

-Montert shortshift

-Montert E46 elektriske framstoler

-Nye motorfester

-Nytt bensinfilter

-Nylig skiftet olje, filter og alle plugger

-Byttet vannpumpe og termostat

-Byttet viskosekobling og vifte

-Ble byttet 6 ventlier, fordelerlokk, rotor og registerreim for snart 2 år siden.

Ellers:

- 16" Racing Dynamics sommer hjul

- Sportsratt skinn Blackline

Her er et par bilder:

E46 stoler og Blackline ratt

DSCF3698.jpg

Fra siden (senterkopp felger følger med)

DSCF3695.jpg

Andre siden

DSCF3697.jpg

DSCF3696.jpg

Vet ikke om jeg har glemt noe her nå, men tror det meste skal være med!

Selges til førstemann som kommer med 8000 KRONER! Det burde ikke være en gal pris!!

NB: -Årsavgift er betalt og er ikke noen heftelser!

-EU-kontroll er til høsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...