Prebo Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Hei Er det noen som har gode forslag til tyskerfelger med endel kant til coupe'n min? Syns breie felger i 17" er det fineste til coupe, og er i hovedsak ute etter 8,5+10x17. Mvh Preben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Brock B1 En av de tøffeste felgene med kant til e36 etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Små kjedelige.. er så utrolig mye tøft der ute.. sjekke feks www.victoriatire.com .. der er det bra utvalg.. om ikke annet får du sett hva du liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 B1 er oppbrukt for lenge siden. Sett litt på Rondell 58 og Keskin KT1, Keskin er dyrt, og Rondell litt for vanlige liksom. Teddysen, takk for linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Selger nå mine OZ Ceres.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=46176 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Selger nå mine OZ Ceres..http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=46176 Falt ikke helt i smak de der dessverre. Men hvem fører Schmidt i Norge? Fant noen jeg likte, Racelite 3-tlg. http://www.german-wheels.com/produkte/database/?wid=45&sdi=true&wheeldesign=Racelite&wheelpieces=3-tlg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Hehe, jaja, men her har du et bilde av dem på e36 ialefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Racelite.. Samme som Widejuggao skal ha ;P Selv går jeg nok for RS721.. Men det er vel ikke i kategorien tyskerfelger. Schmidt selges av quality autoimport.. Har de vel også hos Czt.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Racelite var svært billig da.. Da har jeg mer troen på Keskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Rondell D58, har den polert kant? Og hvilken dekkdim. er å anbefale på 8,5x10x17? Ser Schmiedmann selger en pakkeløsning med 235/45+265/40ZR17, men blir ikke det litt mye dekk på en e36? Pakken er vel egentlig ment for en e34.. Må vel valses uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 hvor får ein kjøpt rondell 58 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Schmiedmann, GS-Bildeler (vet ikke om dette er kopi eller ikke, noen som kan bekrefte/avkrefte?) feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 www.felgen.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Og så skal jeg komme her og være "party pooper"-en Husk Felger med ORDENTLIG korrekt kant (hvor eikene er -flate-), har da et ulovlig innpress på ET. Dette fordi man ikke kan ha i pose og sekk på E36. Skal man ha kant på E36 lovlig, så må man ha bøyde eiker som flytter innpresset korrekt utover i felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 HeiEr det noen som har gode forslag til tyskerfelger med endel kant til coupe'n min? Syns breie felger i 17" er det fineste til coupe, og er i hovedsak ute etter 8,5+10x17. Mvh Preben Jeg mener fortsatt at noe av det tøffeste er OZ Futura eller OZ Mito i den dim som du beskriver Jeg kjører på den dim med 215/40 og 245/35 men dette blir desverre ikke lovlig pga impresset... (13 og 19) så da trenger man valsing hvis bilen er senket nok! Men for realt tyskerstuk så er dette optimalt, mener jeg Claus hos felgen-man har masse godsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå