jensemann23 Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Når det pøsregner samler det seg vann på gulvet førersiden foran i min E36 over natten. Noen som kan tenke seg hvor det kommer fra?
kabeldeigen Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Har du takluke???? Sjekk om dreneringsslangene er åpne.. Og du kan sjekke om dreneringspluggene i innsuget til varmeapparatet ikke er tett.
maurtin Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 holder en knapp på taklukedrenering, med meg hadde slangen gått ut av hullet sitt så vannet rant nedi bilen istedet
Jølle Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Et annet alternativ er dørene. På min E46 hadde jeg problem med at det til stadighet ble vått på gulvet på passasjer siden, det viste seg at verkstedet ikke hadde satt på membranen bak dørpanelene på skikkelig etter en reprasjon.
compact Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 skjer det samme med meg...det renner vanligvis inn ved høytaleren :S best å parkere inne
Jonner'n Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 har du batteri motorrommet? husker den første bilen min blei badebasseng ved kraftige regnskyll. ingen skjønte hvor det kom fra, helt til jeg løftet på batteriet. da hadde det trolig lekket batterisyre fra batteriet og ned på karroseriet, som igjen hadde lagd et stoort fint hull som var fint for evt regnvann å renne ned og inn i kupeen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå