alex525 Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 noen som veit om ett passelig bra effekt anlegg som gir litt lyd og ikke er så alltfor dyrt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Simons er vel ikke så veldig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Simons er jo ganske rimelig. Fåes kjøpt på bilxtra. Har vert fornøyd med simons på de 3 bilene jeg har satt det på iafall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex525 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 hehe takker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Foresten, ett firma som het xtremecar ellerno sånt som holder til i Kolboten utenfor oslo som selger simons anlegg til en billig penge og frakt koster kun 80kr. Veldig fornøyd med de når jeg kjøpte til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex525 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 hehe okay;) takker da! har du noe peiling på bmw motorer å eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Simco.no forhandler Remus anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Simons funker fint det, og koster heller ikke så j.. mye. Betalte 3200 for komplett anlegg helt forfra og bak. Bilrekvisita sjappa. Dette var i sin tid til min 318i e36 91mod, ga meget fin lyd. Men 6 på rekke er jo desidert det finneste som fins. Har en kamerat som kjører 6"er med effektanlegg, og herregud for en fin musikk det blir han har nylig kjøpt bilen, så vet ik kas anlegg han kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 hehe okay;) takker da!har du noe peiling på bmw motorer å eller? Tja, litt har jeg jo greie på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 simons er vel ikke rustfritt, og har en lyd deretter.. synes ikke simons lager så altfor fet lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 så nettopp på en nettbutikk at simons var rustfritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Ja, jeg har det.. Det er rustfritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 simons fåes i begge deler har montert flere og det fungerer veldig bra på originalbiler ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå