nikko_e30 Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Selger alle delene jeg har kjøpt fordi jeg byttet til en cab. var lei av å skru så mye. Lummafront 2000.- NYTT Lumma Bakfanger 2000.- NYTT Rieger GTS front 1000.- denne trenger litt jobb. DTM Speil 450.- NYTT Mtech1 vinge 500 Bmw 323 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1483665 Selges HBO: 10 000 kom med bud på delene. jeg selger dette for å kjøpe meg litt nytt til cabèn. så om noen har noe av disse delene å er villige til å bytte noe m evt. mellomlegg så send PM:: M3 vinge Turbogrenrør Trykkslanger dyser luftmengdemåler alt som er turborelatert å tøft på en E30 cab:D Skriv helst PM de blir besvart flere ganger daglig. Håper dere ble litt klokere på priser nå. kom gjærne med bud. kan hede jeg godtar;)
nikko_e30 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Skrevet Mai 15, 2007 har også ny bakrutesenker og ny panserforlenger liggende
jarli Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Jeg trenger koni dempere til e30 med 6er.. Er du interesset i å selge kun de foran eller evt. kun den ene foran? Hva skal du evt ha for alle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå