cftuning Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 noe som vet va som er spesielle svakheter med e30 m3? er det noe modeller man bør styre unna? mvh christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Rust over alt på bilen.. Slitt register på motor. Bort sett ifra det så er det samme svakhetene som en annen vanlig E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 se etter generelle slitasjer. en bil med mye hester har som regel blitt dratt på litt med. man kjøper seg ikke en fresk bil for ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Rust over alt på bilen..Slitt register på motor. Bort sett ifra det så er det samme svakhetene som en annen vanlig E30. Saklig. Hvis du seriøst vuderer å kjøpe en, så lever den inn på et verksted for en sjekk. Koster kanskje 800,- pluss, men er vedt hver krone! Her kan fagfolk se over bremser, motor, tidligere skader osv. Jeg gjorde dette før jeg la pengene på bordet når jeg skulle kjøpte min E30 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Rust over alt på bilen..Slitt register på motor. Bort sett ifra det så er det samme svakhetene som en annen vanlig E30. Saklig. Hvis du seriøst vuderer å kjøpe en, så lever den inn på et verksted for en sjekk. Koster kanskje 800,- pluss, men er vedt hver krone! Her kan fagfolk se over bremser, motor, tidligere skader osv. Jeg gjorde dette før jeg la pengene på bordet når jeg skulle kjøpte min E30 M3. Jepp, gjorde også det da jeg kjøpte min E30 325i-mtech2, fikk den levert til et verksted i stavanger, de gikk igjennom HELE bilen. Koster ca 800kr som nevnt. Ikke rare greiene det får å få en garanti for at bilen er i den stand som den burde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 register strammer, varme register, ellers amme som resten av e30. dvs foringer,kuler,rust,diffbrems, det som er gull er att alt av e30 er billig og greit og bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå