Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rust over alt på bilen..

Slitt register på motor.

Bort sett ifra det så er det samme svakhetene som en annen vanlig E30.

Skrevet

se etter generelle slitasjer. en bil med mye hester har som regel blitt dratt på litt med. man kjøper seg ikke en fresk bil for ingenting..

Skrevet
Rust over alt på bilen..

Slitt register på motor.

Bort sett ifra det så er det samme svakhetene som en annen vanlig E30.

Saklig. Hvis du seriøst vuderer å kjøpe en, så lever den inn på et verksted for en sjekk. Koster kanskje 800,- pluss, men er vedt hver krone! Her kan fagfolk se over bremser, motor, tidligere skader osv.

Jeg gjorde dette før jeg la pengene på bordet når jeg skulle kjøpte min E30 M3.

Skrevet
Rust over alt på bilen..

Slitt register på motor.

Bort sett ifra det så er det samme svakhetene som en annen vanlig E30.

Saklig. Hvis du seriøst vuderer å kjøpe en, så lever den inn på et verksted for en sjekk. Koster kanskje 800,- pluss, men er vedt hver krone! Her kan fagfolk se over bremser, motor, tidligere skader osv.

Jeg gjorde dette før jeg la pengene på bordet når jeg skulle kjøpte min E30 M3.

Jepp, gjorde også det da jeg kjøpte min E30 325i-mtech2, fikk den levert til et verksted i stavanger, de gikk igjennom HELE bilen. Koster ca 800kr som nevnt. Ikke rare greiene det får å få en garanti for at bilen er i den stand som den burde.

Skrevet

register strammer, varme register, ellers amme som resten av e30. dvs foringer,kuler,rust,diffbrems,

det som er gull er att alt av e30 er billig og greit og bytte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...