borte Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Stål, Alu, Magnesium, ALT av interesse! Skal brukes på en "Kabe Rubin" (campingvogn)..
borte Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Skrevet Mai 16, 2007 jeg har 2 stk 7,5 17 17"..? ..Blir kanskje litt ekstremt på campingvogna.. Bilde og pris?
Willersrud Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 har altids noe stålfelger med dekke liggende, så får jeg ryddet litt og:)
borte Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Skrevet Mai 16, 2007 har altids noe stålfelger med dekke liggende, så får jeg ryddet litt og:) Blir vel dyrt å frakte felger så langt kanskje..?
glenn.G Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 har altids noe stålfelger med dekke liggende, så får jeg ryddet litt og:) Blir vel dyrt å frakte felger så langt kanskje..? ja det gjør nok det. kansje det er letter om du får tak i noen som bor nærmere. koster vel masse i porto så
borte Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Skrevet Mai 16, 2007 har altids noe stålfelger med dekke liggende, så får jeg ryddet litt og:) Blir vel dyrt å frakte felger så langt kanskje..? ja det gjør nok det. kansje det er letter om du får tak i noen som bor nærmere. koster vel masse i porto så Satser på at D.E.H har noe liggende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå