andreasrr Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 har en besin bil har akkuratt kjøpt den men så knakk jeg bak akselen og jeg fant ut av at jeg ikke hadde tid til dette etter som jeg jobber så mye :\ går billig 1500 kr mangler gløder med laderog. får med bruksanvisningen sefølgelig kansje esken vis jeg finner den igjen
Azeton Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 firehjulsdrift? Hvor omfattende er skadene på bakakselen? hvilken HZ har crystalen?
andreasrr Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Skrevet Mai 17, 2007 det er ikke noe om fattenede det er bare mellom akselen som har hoppet ut men det klarte jeg og rote vekk når jeg taket :\ så har ikke resurser nok til og holde på med det her :\ 27,195mhz
///MoePower Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Nitro heter det. Og skulle man brukt slengnavnet "bensinbil", så måtte det såfall vært "dieselbil" da den bruker gløde og temperatur prinsippet for at motoren skal gå Har noen slike rakkere selv, morsomme leketøy, blandt annet en motor med syyyyltynn toppakning og oppborra forgasser og eksosanlegg, går som FAEN, men etter 5 runder opp og ned gata har BESTANDIG ett eller annet rista løs på den bilen, hjelper ikke med locktite. Av og til rister eksosanlegget løst, da bråker det da, utrolig igrunn fra en så liten sak, men er vel kraftige saker de går på de der.. Lagt opp min karriere, lei av å skru Men har man interesse for de, så er de jo moro!
javewl Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Ja de bråker noe inni helvette ute eksos! Til å anbefale for de som ikke har prøvd.. lykke til med salg =)
stiann Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 hadde jo vert fint med litt info om bilen da. hva slags merke er dette? er deete en 1/16? hva slags motor? hvor mye har den gått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå