Mack10 Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Som topic sier så byttet jeg ut originale høytalerene i hattehyllen med noen 16 cm 3veis pioneer høytalere men de spiller kun bass..!! Noen tips til hva jeg kan ha gjort feil!? Takker for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 kobla du de på forsterker eller på cd spiller? mulig det er en instilling på cd spilleren som skal stilles på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Koblet de på forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Koblet de på forsterker og du har ikke delefilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 åsatan.. det har jeg jo på frontsett men ikke bak nei.. Er det farlig og kjøre uten dette til jeg får tak i!? Dette er vel et must?? Spiller bassen bedre også når man får på dette!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 åsatan.. det har jeg jo på frontsett men ikke bak nei..Er det farlig og kjøre uten dette til jeg får tak i!? Dette er vel et must?? Spiller bassen bedre også når man får på dette!? Vist du ikke har delefilter på de og koblet rett på forsterker så vil du ikke styre hvilken frekvens de høytalerne spiller. Er de treveis spiller de ikke treveis uten delefilter for å si det sånn! Og ja de vil spille bedre, heller ihvertfall slik de skal gjøre når du får delefilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 trenger ikke delefilter på 3veis, bare å kople rett oppi forsterkeren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 om du har kobla low pass på 3 veis høytaler spiller de bare bass, sjekk koblingene på ap'en din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 hvor gjøres dette!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 om du har det, har du en bryter med 2ch,3ch og 4ch på det kan stå feil. og bruker du low pass filteret tar den vekk diskant og mellomtone til en viss grad seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Spilleren din har kanskje fleire linjeutganga? Ofte er den eine linjeutgangen beregnet for sub (sender ut berre bass-signal) Kanskje du har koblet til denne? Ein forsterker har som oftest delefilter innebygd. Kanskje lavpassfilteret står på? (da får du berre bass) Det kan du berre skru av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 ordnet innstilling på undermeny hos spilleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå