Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har et sett med 4 nye rh felger 15"x7" med piggfrie vinterdekk alt helt nytt blanke med dyp kant... solgte e30 og felgen igjen i garagen...bare støver bort... koster 5000 nye med dekk... selges får 3500

Skrevet

veit du innpresset på de? gjerne et bilde. dere er sikkert lei maset mitt om bilder men det er ganske vesentlig for meg. hørtes interessant ut! bra dekk eller?

• 1 month later...
Skrevet

sender denne gamle tråden opp igjen jeg. tror ikke mim funke til min opel.. noen som sitter på noen rimelig spreke felger til gammel opel?

Skrevet

Det har i grunn lite med saken å gjøre, men jeg hadde et sett ats 8+9x13 for ei stund siden, men en eller annen tulling plukka dem med seg i løpet av natta.. hadde jeg hatt dem skulle du ha fått dem. de satt på en ascona b.

Skrevet
Det har i grunn lite med saken å gjøre, men jeg hadde et sett ats 8+9x13 for ei stund siden, men en eller annen tulling plukka dem med seg i løpet av natta.. hadde jeg hatt dem skulle du ha fått dem. de satt på en ascona b.

jeg blir så irritert på at det ikke skal gå an å ha noe i fred lenger! tror 9*13 hadde blitt litt stort.. men hyggelig at du hadde solgt de til meg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...