kvalaracing Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Fikk ett problem i dag etter jeg monterte forsterker i bilen. Fremre takluke stod i tilt funksjon og den bakre var skjøvet frem. Problemet kom etter jeg tok av batteriet. lukene lukket seg men nå skjer det ingenting når jeg beveger på knappen.Hører det klikker i ett relee baki der.
TexWiller Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Sveiv luka manuelt igjen. Trykk og hold på knappen i ca 20 sek la luka gå helt til den stopper mens du holder knappen inne, hold ca 20 sek, kjør luka motsatt vei til den stopper men du holder knappen inne, hold igjen. Dette gjør du i alle stillingene slik at den får lagret posisjonene. Det begynner å bli noen år siden jeg hadde E34 med dobbel luke nå så det er mulig jeg husker feil men det skader ikke å prøve.
Sir Hofstad Skrevet Mai 17, 2007 Skrevet Mai 17, 2007 Skulle du trenge manual til dobbel luke får du si ifra
kvalaracing Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Skrevet Mai 17, 2007 Sveiv luka manuelt igjen. Trykk og hold på knappen i ca 20 sek la luka gå helt til den stopper mens du holder knappen inne, hold ca 20 sek, kjør luka motsatt vei til den stopper men du holder knappen inne, hold igjen. Dette gjør du i alle stillingene slik at den får lagret posisjonene. Det begynner å bli noen år siden jeg hadde E34 med dobbel luke nå så det er mulig jeg husker feil men det skader ikke å prøve. Skal prøve den i morgen tidlig ikke godt og finne utav dette her nei.
øyvind bp Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Skulle du trenge manual til dobbel luke får du si ifra Heisann. Er det bentley sin manual? Eller er det en egen gjør det selv reperasjonsmanual? Skulle gjerne hatt en slik
Glenno Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Resete takluke står blandt annet i brukermanualen for bilen på e34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå