Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Annonserte ikke du nylig en 2001mod også?

Av disse bildene virker man nesten i ferd med å prøve å skjule noe? Dårlige bilder og ingen som viser "selve" bilen?

Bilen er på tur til Norge skjønner du, alt av bilder jeg har. Den andre E39`en er våres og står tilsalgs på ivex i Tromsø. Hva er det jeg skal "skjule" ? :roll:

Skrevet

Av disse bildene virker man nesten i ferd med å prøve å skjule noe? Dårlige bilder og ingen som viser "selve" bilen?

Bilen er på tur til Norge skjønner du, alt av bilder jeg har. Den andre E39`en er våres og står tilsalgs på ivex i Tromsø. Hva er det jeg skal "skjule" ? :roll:

Kun ment som konstruktiv kritikk. Ett helt bilde av bilen gir mulig kjøper bedre vilkår for å vurdere bilen. Sier dette da jeg selv jakter på E39, men denne bladde jeg ganske fort over, nettopp pga av dette. Har nå uansett "snublet" over en virkelig fullutstyrt 530d(-navi) med nesten 40.000 lavere km.stand og kun 3000 ekstra i kroner og øre, sammenlignet med din. Norsk bil med alle servicer hos BMW i Norge. Synes dette må være en god pris, selv om det er siste utgave av 184hk(Sen 2000mod).

Skrevet

Kun ment som konstruktiv kritikk. Ett helt bilde av bilen gir mulig kjøper bedre vilkår for å vurdere bilen. Sier dette da jeg selv jakter på E39, men denne bladde jeg ganske fort over, nettopp pga av dette. Har nå uansett "snublet" over en virkelig fullutstyrt 530d(-navi) med nesten 40.000 lavere km.stand og kun 3000 ekstra i kroner og øre,

sammenlignet med din. Norsk bil med alle servicer hos BMW i Norge. Synes dette må være en god pris, selv om det er siste utgave av 184hk

(Sen 2000mod).

Sikkert en pen bil, men dette er en 3 år nyere bil og med det meste av utstyr. Flere bilder kommer etterhvert som nevnt tidligere, men dette er bare for å se om det er noe intresse. Lykke til med kjøp av bil da!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...