e46diesel Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Jeg sliter innsiden av bakdekkene på min 2002 320, kjører med 40 30 senking fra cobra og 235 40 18, kan jeg justere cambervinkelen får å få bort dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Kan justeres ja. Lever den inn til hjulstilling på et verksted, så tar de kontroll på alle 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 hadde 4 hjuls kontroll på den etter senking, men sliter for det, trur den må stilles uten for kravene for å bli rett, hjulene vinkler innover i øverkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Er ikke uvanlig det på BMW med mye negativ camber. Har selv hatt hjulstilling på min, men den vinkler fortsatt ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 etter firhjulskontroll sliter dekkene fortsatt skeivt til du har på nye dekk viss de allerede har begynt å slite skeivt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 monterte dekkene etter kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå