Custom Edition Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Ikke akkurat noe jeg hadde gjort med en M3 nei. Men det så jo artig ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 En bil er laget for å brukes.. Eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Idioter! var jo langt ute den ene ganga! Virker som ikke de brydde seg så veldig Kipt og gå ut med den:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 desse bilene er sikkert hentet i andre land.knuser dem den er det bare og "låne" en ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Hva var så "crazy" med dette da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Sjønner egentlig heller ikke hva som var så sykt med dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Verste er jo at den var uten skilt, ingen som savner en slik bil? Sikkert stjelt fra utlandet, du ser jo de andre bilan dem møter, ikke akkurat biler som koster over 100k Eller har dem kanskje ikke skilt påbud i russland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 hehe,lurer på hvor de har knabba den M3`en der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 var ca. sånn jeg kjørte i hele vinter som var med Merce C180;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 var ca. sånn jeg kjørte i hele vinter som var med Merce C180;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 var ca. sånn jeg kjørte i hele vinter som var med Merce C180;P Jaså, gjør ikke noe så lenge du ikke hadde stjelt bilen Som muligens disse russiske kameratan hadde gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Ikke akkurat noe jeg hadde gjort med en M3 nei. Men det så jo artig ut da. Kan være din M3 de gjør det med neste gang. Tjuvpakk og svindel hele gjengen vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Merkelig at når det alltid snakk om russisk talende land så må alle bilene være tjuvgods.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå