Custom Edition Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1495929 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 japse bimmer Men sikkert artig på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 huff bimmer med toyota supra motor? FYDDA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Vil mene det er ganske gromt me en japse sekser! Og av toyota kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Ja den der funka bra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Det der er vell det samme som å banne i kirka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 grisehjerte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Var på Gatebil forrige helg, sparka skikkelig godt! En ting er sikkert: Det koster å bygge grommotor! For å gi et likt eksempel: I fjord var det en E30 M3 med S50B30 turbo og 750hk til salgs for 350k ferdig TUV godkjent med innstemplet ombygging i vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 GROM bil...men fy fy med japsemotor! Bor her i M & R??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 lurer litt på om jeg skal kjøpe den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Må jo gå noe syyykt godt den der! Supramotor eller ei, det er rekkesekser og det er power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 hmm ja,til å være supramotor er det ikke tatt ut alt for mye hk.det gjør at den blir "relativt" holdbar.. spørs om jeg ikke må en tur i banken ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 han burde skamme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 må lè litt når jeg ser alle som sier at japsemotor i en bmw er som å banne i kjerka. Hva er problemet da folkens? Ynser jeg litt misunnelse her? Nei, det finns vel verre ting enn å sette en supra motor i en M3..? Tror de fleste her (fins selvf unntak) som liker å bygge bil hadde bytta ut 4`ern med en supra motor om de hadde fått tilgang på en Supramotoren er hvertfall godtatt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 må lè litt når jeg ser alle som sier at japsemotor i en bmw er som å banne i kjerka. Hva er problemet da folkens? Ynser jeg litt misunnelse her? Nei, det finns vel verre ting enn å sette en supra motor i en M3..? Tror de fleste her (fins selvf unntak) som liker å bygge bil hadde bytta ut 4`ern med en supra motor om de hadde fått tilgang på en Supramotoren er hvertfall godtatt i mine øyne Det er iallefall en god blanding bmw og toyota, kjøreegenskaper og kvalitet prøvde å ringe selger,kom ikke igjennom,har seriøst lyst på den bilen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg