Gå til innhold

brukbart med hk i E30 M3..værsting motor!

Custom Edition
 Share

Anbefalte innlegg

Var på Gatebil forrige helg, sparka skikkelig godt!

En ting er sikkert: Det koster å bygge grommotor!

For å gi et likt eksempel: I fjord var det en E30 M3 med S50B30 turbo og 750hk til salgs for 350k ferdig TUV godkjent med innstemplet ombygging i vognkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: må lè litt når jeg ser alle som sier at japsemotor i en bmw er som å banne i kjerka. Hva er problemet da folkens? Ynser jeg litt misunnelse her? :lol:

Nei, det finns vel verre ting enn å sette en supra motor i en M3..? Tror de fleste her (fins selvf unntak) som liker å bygge bil hadde bytta ut 4`ern med en supra motor om de hadde fått tilgang på en :wink: Supramotoren er hvertfall godtatt i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: må lè litt når jeg ser alle som sier at japsemotor i en bmw er som å banne i kjerka. Hva er problemet da folkens? Ynser jeg litt misunnelse her? :lol:

Nei, det finns vel verre ting enn å sette en supra motor i en M3..? Tror de fleste her (fins selvf unntak) som liker å bygge bil hadde bytta ut 4`ern med en supra motor om de hadde fått tilgang på en :wink: Supramotoren er hvertfall godtatt i mine øyne :)

Det er iallefall en god blanding :) bmw og toyota, kjøreegenskaper og kvalitet :D prøvde å ringe selger,kom ikke igjennom,har seriøst lyst på den bilen der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...