Raver^ Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Har en -92 E36 Coupè M-Tech utgave som kjedet er røket på, så endel av ventilene er skeive.. Bilen er ellers 98% strøken, og interiøret er 100%.. Delskinn, satt inn nytt for ca 1 år siden.. Komplett eksosanlegg med grenrør.. Toppen er byttet for 4mnd siden og gått ca 50000km da den ble satt inn.. Har alt av ventiler og div til toppen som trengs for å fikse den bortsett fra kjedet.. Bilen er gått ca 230000km.. Byttet div slitedeler +++.. 17" hvite vinterfelger og 19" sommer.. + en haug av annet.. Så det jeg egentlig lurer på er hvor mye jeg kan få for den sånn som den står nå i forhold til å fikse dette selv og selge etterpå.. Noen som har noe peiling?? Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 som den står nå hadde ikke jeg betalt mer enn 50-60k. er dyrt og tidskrevende og skifte slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Jeg kan være intr i den bilen, når er den førstegang reg i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 som den står nå hadde ikke jeg betalt mer enn 50-60k. er dyrt og tidskrevende og skifte slike ting. Ja det er akkurat det.. Skulle selge den uansett, men så skjedde dette akkurat nå.. Mye vil det koste for å få en mekaniker til å gjør dette arbeidet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Jeg kan være intr i den bilen, når er den førstegang reg i norge? Hmmm, husker ikke nøyaktig akkurat for øyeblikket, men tror det var -97 eller -98.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Må være registrert 1997 eller tidligere i norge hvis jeg skal være intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Må være registrert 1997 eller tidligere i norge hvis jeg skal være intr Er nokså sikker på at det er -97 den er førstgangsregistrert.. Hva er du villig til å gi for noe sånt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Legger ut noen bilder av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Har funnet ut at det ikke var reg.kjedet allikevel, men kamakselen på eksos-siden som var knekt samt den innerste bukken.. Det er vel realtivt liten sjanse for at noen av ventilene er bøyd da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 tja jeg tror jeg har en kam liggende til en slik motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 er bilen i bra stand ellers??kan jeg få en pris viss du ska selge??? er dette en 325 forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 er bilen i bra stand ellers??kan jeg få en pris viss du ska selge???er dette en 325 forresten? Har ordnet en kamaksel, men takk for svar.. Har lagt den ut på AutoDB.no , er litt mer å lese om den der.. Den ligger i Aust-Agder, bilen er i bra stand ja.. Det er en 325.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå