Gå til innhold

Pris for E36 med røket kjede og bøyde ventiler??

Raver^
 Share

Anbefalte innlegg

Har en -92 E36 Coupè M-Tech utgave som kjedet er røket på, så endel av ventilene er skeive..

Bilen er ellers 98% strøken, og interiøret er 100%.. Delskinn, satt inn nytt for ca 1 år siden.. Komplett eksosanlegg med grenrør.. Toppen er byttet for 4mnd siden og gått ca 50000km da den ble satt inn.. Har alt av ventiler og div til toppen som trengs for å fikse den bortsett fra kjedet.. Bilen er gått ca 230000km.. Byttet div slitedeler +++.. 17" hvite vinterfelger og 19" sommer.. + en haug av annet..

Så det jeg egentlig lurer på er hvor mye jeg kan få for den sånn som den står nå i forhold til å fikse dette selv og selge etterpå..

Noen som har noe peiling??

Takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som den står nå hadde ikke jeg betalt mer enn 50-60k. er dyrt og tidskrevende og skifte slike ting.

Ja det er akkurat det.. Skulle selge den uansett, men så skjedde dette akkurat nå:(.. Mye vil det koste for å få en mekaniker til å gjør dette arbeidet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bilen i bra stand ellers??kan jeg få en pris viss du ska selge???

er dette en 325 forresten?

Har ordnet en kamaksel, men takk for svar..

Har lagt den ut på AutoDB.no , er litt mer å lese om den der.. Den ligger i Aust-Agder, bilen er i bra stand ja.. Det er en 325..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...