ropa Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Hoi Her er da min problemstilling. Hvordan skal jeg få festet dem? Gjorde dette for 3år siden men husker da ikke dette nu, og vil presisere at jeg er mye eldre nu, begynner å bli senil og grå En bilde av situasjonen, på venstre side av lykten er det greit(2skruer), men på høyre side (3skruen) er det et mysterium hvordan man skal få den fast Fint om noen kan ta bilder hvordan dem sitter fast eller forklare helt enkelt?
ropa Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Skrevet Mai 18, 2007 Ingen? Hmm, ut å prøve igjen, kan da ikke være så vanskelig. Fint om noen kan hjelpe til med et par enkle ord eller et bilde.
Bjørn 320 Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Du må ha holdaren og eit klips som lykta skal stå i, delenr. 63178357394 og 51112233846 (m-tech) eller 51111977108 (vanlig)...deretter er det berre å dytte lykta på plass inni
ropa Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Skrevet Mai 18, 2007 Jaså, har du link til siden du referer til med delenr eller bilde?? Husker ikke at det var noe klips sist jeg satt på kurvelys. Fulgte ikke med denne gangen ihverfall, fikk 4 av de som er på bildet, 4skruer og 4skiver, thats it. Prøver å finne andre løsninger, stripse dem fast eller noe, men trur ikke det blir stabilt nok når man kjører.
Bjørn 320 Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 GS Bildeler f.eks... dette bildet. Viss du ser på nr. 4 og 9 der... trur det skal vere det du treng Merk deg at dei nr. eg fann var til høgre side, så pass på at du må ha andre nr. på venstre
Odlaen Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 braketten skal sitte med 4 treskruer, bare pass på at ikke skruene stikker for langt ut da disse blir skrudd i fra innsiden. Da vil du ikke klare å presse på plass lykta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå