Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

turbokit er ikke bolt-on!

Spør hvem som helst som har kjøpt turbo-kit fra a-dekk. det er ikke direkte bolt on! Du må ha noe som kan styre bensin, tenning osv. så blir det fort noen egen lagde løsninger under montering av turbo også:) men det er litt av leken og:)

Skrevet
turbokit er ikke bolt-on!

Spør hvem som helst som har kjøpt turbo-kit fra a-dekk. det er ikke direkte bolt on! Du må ha noe som kan styre bensin, tenning osv. så blir det fort noen egen lagde løsninger under montering av turbo også:) men det er litt av leken og:)

Sant det, men særlig mer "Bolt on" enn det de skaffer får du ikke.

Fordelen med dem er jo at de skaffer så godt som alt man trenger.

Alt på en plass er et pluss for nybegynnere. :)

Skrevet

ja vet at "bolt on" ikke betyr at det kan slenge det under panseret og starte:P men turbokit, med det du trenger heter jo bolt on så... takk for svar.

Skrevet

vet dette er en gammel tråd men ville bare si det at min erfaring er at org motor styring til disse maskinene tåler ca 0,6 bar i trykk med en bensin trykks regulator. over dette vil luft mengde måleren botne. det vil si den mengde luft som går igjennom blir for stor for volt signalet fra luftmengde måleren og da vil motorstyringen gå rett i nødmodus. men det er kjempe morro drag i en m50motor med 0,6bars trykk. syns faktisk det er gøyere og kjøre enn en m5 maskin men men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...