JAL_535i Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Hei på dere! Har litt vanskelig for å klare å bestemme meg hva jeg skal gjøre =) Bilen handla jeg i tyskland uten vinterdekk, derfor trenger jeg både felger og dekk til vinteren. Alternativ 1: Kjøpe en grei felgpakke med vinterdekk i 18toms. Alternativ 2: Handle noen kule felger i 18" sette over dekka fra Mtech dobbel-eike felgene som står på bilen og bruke de til vinterfelger istedet. Er egentlig ganske fornøyd med M felgene, men har lyst å skille bilen litt mer ut fra massen. Har snust litt på disse, synes de ser ganske aggresive ut når de går så skrått ut fra senter, og at de stikker utenfor dekkbanen.' Kan bli kult i 8.5 og 9.5x18 ET hhv 40 og 50. Har også sett på disse, glossy black med chrome "inserts" i eikene som kan demonteres. Også disse i 8.5 og 9.5x18 begge ET40 Mye åpning, men nå har ikke 330'n min verdens minstre bremseskiver heller =) Kanskje Breyton Vision look? passet veldig bra på sedanen under her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Her er noen alternativer! http://www.stylabilen.se/galleri/BMWE4612.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Syns Breyton Vision passer bra på sedan. Mr.Stream her på forumet har samme felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Ja de ser ikke så dumme ut nei... Liker de ganske godt selv Edit: Breyton kopiene schmiedmann har er 8,5x18 ET38 Burde jo hatt 19" men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 av de ville jeg valgt Breyton Vision: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Breyton Vision 18" eller 19" er helt knall på sedan. Kunne godt tenke meg disse selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå