jonas Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Som topic sier, er jeg på jakt etter ein billig å bra clutch til min 325 turbo. Motoren er ennå ikkje ferdig, men tar sikte på 300 hk + Hva må jeg ut med for komplett ny clutch som holder til denne motoren? har ein getrag 260 kasse.. takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Kjøp ei Sachs 618 trykkplate så kan du kjøre med org lamell. Holder opp til ca 500Nm. Prisen ligger vel på ca 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 oki, vet du hvor jeg kan få kjøpt den trykkplata? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 vet du foresten om jeg kan kjøre på orginal plugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 oki, vet du hvor jeg kan få kjøpt den trykkplata?hos ppf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 vet du foresten om jeg kan kjøre på orginal plugger? Burde vel gå en varmeverdi ned når du trimmer, eller var det opp, hmm.. Mener det var ned du skulle gå. Clutcher selger de på pure performance: www.pure-pf.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 vet du foresten om jeg kan kjøre på orginal plugger? Jeg kjører på NGK BP7ES med 0.5 gap Fungerer bra for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 sjekk ut efmotor.no ang clutch, jeg brukte spec clutch, men den er sint nok for og si de sånn!. men som nevnt tidligere skal 618 plata holde 500nm med orig lamell, eller kan du ringe clutch og brems i tr.heim for og få de til og bygge om lamellen din også. skal ha kaldere plugger på trim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 kjør på med en zinterlamell når alt først er ute uansett synes nå jeg. (4 eller 6 puck elt etter hva du selv ønsker). har hørt om flere som har slitt ut lamellen med m20 turbo og 618 plata med org.lamell. den holder nok opp mot 500nm, men ikke om du skal herje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå