verticalescape Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 bestilte denne bakfangern brukt fra koed, har ikke sett den før, er vel skjelden vare. sto at det var en airdynamic fanger. utklipp fra koed: Meget sjælden ogrinal model der er udgået fra BMW for mange år siden. Noen som har bilde av denne på bil? EDIT: skulle vel kanskje ikke postet den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 lå får salg en helt lik her får ikke alt for lenge siden. tror han som solgte den kalte seg 325cab eller no. han vet sikkert hva den heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 nye typen mtech2... skjelden ja... pen fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Er ikke m-tech II dette, har sett den før på en cab.. Dette er m-tech II: Vist du ser på fangerne ser du forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 tror nok den er ganske skjelden ja, jeg har ihvertfall ikke sett den før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 jeg har en maken Framfanger, har lurt på hvilken det er...!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 jeg har en maken Framfanger, har lurt på hvilken det er...!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Ser ut som noe helstøpt plast...lister osv ser ikke ut til å kunne løsnes på. Synes ikke den så noe org ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 frontfanger: http://pics.autodb.no/1478/1478031-bilde2-dscn0598.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 99% sikker på at dette ikke er noe som kommer fra Bayern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 ja ikke vet jeg, men skal poste her når jeg får den, må jo være stempla inn ett eller annet på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Ser ut som noe helstøpt plast...lister osv ser ikke ut til å kunne løsnes på. Synes ikke den så noe org ut. er jo bare et skjørt, som skal skrues i fangerne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Slik så min ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Ser ut som en litt "opphora" versjon av m-tech2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå