Hindmost Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hei Var en tur i California Jeg fikk pris for furthest travelled Gutta fra ESS tuning kunne ikke delta pga de hadde stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Tøft! Har fulgt med litt på disse Bimmerfest på amerikanske forum. Vanvittig mye folk! Gratulerer med pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Moro! Mange spesielle biler! Er du til høyre eller venstre på bildet? Syntes han til høyre ligna veldig på en som gikk på Bryne VGS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Takk for det oddis Jeg er til venstre i bildet, han til høyre heter Anders. Det stemmer at han gikk på Bryne VGS, han var vel russ i 99 tror jeg. Jeg var russ der i 97 Det var et svært show, uhorvelig mye folk & biler Seminarer, konkuranser osv , vi gikk på seminar om bremser. Meget lærerikt! +så hadde de øltappe ute på plassen Noe alle bilshow burde ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 her var det jaggu mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 blir fin på peishylla den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Fine bilder! Må få tatt turen dit engang Grattis med pris da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå