bmwlars Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Bmw E30 320i 89mod Selger nå bilen grunnet overgang til større bil. Har påkostet motoren ca 15.000 kr og byttet regreim. Er en meget god bil og kjøre og fin 6`er lyd. Pris: 20.000 KR ferdig pruta. Følger med: 4 stk. originale bmw felger med vinterdekk 4 stk. 15" felger med helårsdekk 2 stk. tåke/kurvelys (originale, er ikke montert på) Årsavgiften er betalt. se autodb link for bilder. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1502284 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 når ble bilen Eu godkjent sist? intr i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Ifølge vegvesen.no skal bilen godkjennes innen utgangen av mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlars Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Stemmer det. Så fremst det ikke kommer fram masse ukjente feil så er det ingen problem og få den eu-ok Jeg skal inn med den ganske så snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlars Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 når ble bilen Eu godkjent sist?intr i innbytte? Innbytte i hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlars Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Legger ut litt ny info: Jeg var inne på Eu-kontroll 01-06-2007 Det ble funnet 4 feil. Forskjell i bremsekraft større enn 50% av høyeste verdri (Dvs, at brekken i tar sikkelig i høyre bakhjul) Slakk tannstag høyer side Skade på vindu Nærlys - feil innstilling Dette vil bli fixet og tatt etterkontroll på asap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlars Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Frontruta er blitt bytta. Resten blir fixa på fredag i neste uka samt eu-ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlars Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Pga mye tull og tøys med han som jeg skulle få kjøpe bil av. Så velger jeg og ikke selge bilen atm. Da han jeg skal kjøpe bilen av plutselig skulle ha mye mere en avtalt og så trakk han seg fra salge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg