Tomas.H Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Jeg har tatt av toppen på min m10 motor...er det sånn at jeg må planslipe toppen før jeg setter den på igjen?? Er det noen som vet hvor jeg får tak i verkstedlitteratur eller lignende til denne motoren?
bmwm50turbo Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 hvorfor er toppen tatt av?? vil egentlig anbefale deg å slipe toppen siden omtrent alle bmw motorer har litt problemer med at toppen blir skjev. kan seff gå bra men da må du måle toppen nøye. den ska kryss måles og det er nesten umulig å se med det blotte øye om den er skjev. dette er spesielt nøye viss pakningen er blåst.
Tomas.H Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 Jeg tok av toppen fordi jeg har skiftet ventiltettningene mine..topppakningen var hel..
02 Touring Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 http://www.velom.net/bimmers/haynes_e30_e28_e34.pdf Det er vel ikke strekk bolter på M10. er det bolter med vanlig 6kant hode? Bruk dem igjen.
Tomas.H Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 Det er vanlig 6kant hode på boltene...da trenger jeg ikke å kjøpe nye da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå