kvammis Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Noen som vet hvor man kan få kjøpt blå lyspærer til speedo etc i e34 ?
marararius Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Har de ikke det på BS Bildeler tro? Jeg skulle hatt jeg å, men har ikke fått orket å sjekket enda.. Men jeg skal fortsatt ha rødt lys da.. men det er vel blanke pærer da? Eller er det røde? Noen som vet? Og hvor mange pærer trenger men?
kvammis Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 Sjekket på BS nå, fant noen som kan ligne litt i form men er 5W istedet for 3W som står i originalt (står også med stor skrift at man kun skal bruke 3W pærer) Noen som vet om det blir å gå ? hehe Og i mitt dash er det 3 lyspærer som lyser opp ihvertfall.. EDIT: etter litt søking fant jeg ut at det er T10 sokkel pærer som står i, Så noen som vet hvor man får tak i blå 3w T10 pærer ?
Muren Motorsport Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 http://www.dioder.no/catalog/product_in ... baf7d19a77
kvammis Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 Takker Ifølge noen andre er det også T6,5 ikke T10 som står der. Bare så det er sagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå