BMWBenny Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Fikk her om dagen en ulyd når jeg gassa eller girte litt hardt i 1. 2. og 3. gir. Det dunka skikkelig, kjente det var noe som slo seg opp i bilen. i går ble det enda verre da det klikka, dunka og bevegde seg under der så fort jeg slura på klutsjen. I dag når jeg sto i litt helling å slura mens pappa så under så vi at hele klossen under der bevegde seg flere cm. Med klossen mener jeg kardangen, diffen eller hva nå det heter Det skjer ikke når jeg rygger, har dette noe sammenheng med slitene traversforinger eller har et feste eller noe gått føyken? er ordentlig slærk der :/ Bilen er en E36 320i coupe 92 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 kan være foringen, nr 14: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /28931.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Må vel bare gi deg den triste beskjeden... Det er nok opphenget ditt som er gått.. Ta en titt på prosjekttråden min (under bilder/filmer showoff) så ser du åssen dee et ser ut hos meeeg.. Selv med en sliten foring får du det ikke til å bevege seg så mye.. Men men.. deeet eneste du kan gjøre er å skru ned festene traversen er hengt opp med 10 cm.. og titte på karosseriet.. Vi krysser fingra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Grunnen til at den ikke vrir seg ved rygging er fordi at da blir belastningen på opphenget venstre foran, og høyre bak.. er sjelden opphenget ryker her.. Det skjer først ved høyre foran.. Og deretter venstre bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 ja har sett litt nøyere nå og stemmer det du sier, er slærk i venstre bak, høyre foran har jeg ikke sett nå til enda men har ikke sjekket så nøye... faen var noe dritt det her da, vi er ikke noe mestere til å skru heller så da kan det jo bli dyrt :/ men skal se på tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 kan være foringen, nr 14: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /28931.gif de 2 foringene er fine, så er vel opphenget som Teddysen sier :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 ville vel helst ha gjort det sjøl.. lite du får gjort der under 10 000 kan jeg love.. Ut med hele bakstillinga.. og klippe opp og herje baki der.. Så det blir nok litt skruing på deeeg der... Kan du det ikke så kjøp Haynes manualen, så lærer du det.. Beklager alle e'ene, men lavt batt på tastaturet ;EE) *lol* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Og for all del.. Spør om du lurer på noe så kan jeeeg prøve å svare.. Første gangen jeg gjorde det, så naglet vi fast plater.. Desverre røyk alle naglene så det var forgjeves.. Bestemte oss for at vi burde gjøre det skikkelig.. Og derfor har vi tatt å klipt opp ett stort hull.. og bestemt oss for å sveise.. Under dette så sveiser vi på tjukkere forsterkninger... Og også flatjern lagt i kryss og sveiset til gulvet i bagasjerommet.. Og som du ser på "koppen" der så har vi en bolt oppå... Denne skal skrus ned ovenfra, ned flatjernene og ned i koppen.. Da blir "kraften" spredd over ett stort område, både over og under, og da vil jeeg tro det sitter... Hvertfall om de forblir 200 hk i motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Det eg har gjort på mine 2 biler var og sveise igjen sprekkene og sveist inn m3 forsterkningene. Du får håpe at det ikke har sprukket helt rundt for da må du få "hullet" på rikitg plass igjen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 jaja.. drittjobb det der.. vurderte m3 forsterkninger.. desverre er nok de ikke store nok om hullet allerede er der.. så jeg lagde egne mye større og tjukkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå