Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal levere fangere inn til lakering i morgen klokken 8, så skulle jeg ut og ta av bakfangeren nå.. men var helt grønn :oops:

Trodde det var likt som framfangeren men det var det jo ikke..

Så noen som vet hvordan jeg får den av ? Haster litt :P hehe..

Det er en 96 E36 318i..

MvH

Thomas

Skrevet

Ta av deksel nederst på fangeren som er festa med et par klips.

Da finner du to hull som det sitter to bolter i, skru ut disse samt noen flere klips i hjulbuene så skal det gå ann å dra den av. :D

Er foresten også en mutter i hver av hjulbuene som må av også..

Skrevet
Ta av deksel nederst på fangeren som er festa med et par klips.

Da finner du to hull som det sitter to bolter i, skru ut disse samt noen flere klips i hjulbuene så skal det gå ann å dra den av. :D

Er foresten også en mutter i hver av hjulbuene som må av også..

Bare og nappe av den svarte listen underst der ? Har tatt av de listene på fangern men er bare sånne svarte skiver der.. hehe

Skrevet

Bare bruke ei nebbtang eller lignende for å dra ut "skiva" i midten av klipset. Da skal det lett gå ann å ta av resten av klipset. Hvis det var det du spurte om?

Er samme type klips i hjulbuene.

Skrevet
Bare bruke ei nebbtang eller lignende for å dra ut "skiva" i midten av klipset. Da skal det lett gå ann å ta av resten av klipset. Hvis det var det du spurte om?

Er samme type klips i hjulbuene.

Holder på ute nå, sliter med de klipsa som er på hver side av den svarte lille nederst på bakfangeren :( hehe

Skrevet

er det de 2 STORE torx skruene som skal skrus av ? Kan man levere fangern med den "festeskiva" til lakk ? :) hehe.. Er jo klart at jeg ikke har så stor torx hjemme.. :( huff, gir opp jeg :(

Skrevet

Er de to store torx skruene som skal av ja.

Vet ikke helt hva du mener med festeskiva men jeg går ut fra at du har fått av dekselet siden du vet om torx skruene. Hvis det er dette dekselet du mener så kan sikkert det også leveres til lakk. Personlig har jeg lakkert det i samme farge som fangeren.

Prøvde å legge ut bilder av hvordan det var på bilen min, men fikk jo selvsagt ikke det til...sorry...

Skrevet
Er de to store torx skruene som skal av ja.

Vet ikke helt hva du mener med festeskiva men jeg går ut fra at du har fått av dekselet siden du vet om torx skruene. Hvis det er dette dekselet du mener så kan sikkert det også leveres til lakk. Personlig har jeg lakkert det i samme farge som fangeren.

Prøvde å legge ut bilder av hvordan det var på bilen min, men fikk jo selvsagt ikke det til...sorry...

jeg fikk det av :) men hadde selfølgelig ikke så store torx.. så de får ta det på lakkern :) hehe.. skal be de lakke det dekslet også.. ser best ut da =) Takk fol hjelpen folkens :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...