Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har orginallyktene på min E36 nå, og så har jeg tåkelys..

Jeg har lyst på Angel Eyes. Sånne med blinklys i samme lyset, ikke blinklys ved siden av, litt vanskelig å forkare :? Alt i en boks lissom :)

Noen lys å annbefale? Har sett på DeLight på BS Bildeler, de ser fine ut.

Men det jeg lurte på er jo, at i de er det Halogen, og da hadde det jo vært finest med det i tåkelysa å? For å ikke få mye gulere lys i de ? Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne halogen pærer? :)

Skrevet

Har egentlig ingen lys å annbefale, men du bør forske litt på det der så du ikke kjøper noe dårlig. Kjedelig med dugg på hovedlyktene.

Streetdesign har 2 forsjellige typer hovedlykter med integrert blinkelys/helt glass (FK og Sonar), regner med det var det du var ute etter.

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&n3=28&pk=7

Hadde foresten tenkt meg lykter i samme stil men enda usikker på hva merke jeg ender opp med. Vet ikke om noen som har slik type lykter på e36 og derfor heller ikke kvaliteten på disse. :(

Skrevet

Jeg har de sonar lyktene (krom med blink integrert), har ikke problemer med dugg eller noe sånt. Ganske pene lykter på bil:) Jeg er hvertfall veldig fornøyd med disse:)

Skrevet

tja, vil ikke si det er så veldig vrient å bytte pærer i komplette lykter heller men det er jo min erfaring hvertfall:) Er jo ikke så himla ofte man bytter pærer heller da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...