marararius Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Jeg har orginallyktene på min E36 nå, og så har jeg tåkelys.. Jeg har lyst på Angel Eyes. Sånne med blinklys i samme lyset, ikke blinklys ved siden av, litt vanskelig å forkare Alt i en boks lissom Noen lys å annbefale? Har sett på DeLight på BS Bildeler, de ser fine ut. Men det jeg lurte på er jo, at i de er det Halogen, og da hadde det jo vært finest med det i tåkelysa å? For å ikke få mye gulere lys i de ? Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne halogen pærer?
harryy Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Har egentlig ingen lys å annbefale, men du bør forske litt på det der så du ikke kjøper noe dårlig. Kjedelig med dugg på hovedlyktene. Streetdesign har 2 forsjellige typer hovedlykter med integrert blinkelys/helt glass (FK og Sonar), regner med det var det du var ute etter. http://www.streetdesign.no/?go=produkt&n3=28&pk=7 Hadde foresten tenkt meg lykter i samme stil men enda usikker på hva merke jeg ender opp med. Vet ikke om noen som har slik type lykter på e36 og derfor heller ikke kvaliteten på disse.
marararius Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 Det var noe sånn jeg har tenkt meg å Sånn sort.. Men må sitte å kikke litt, hvem merke som er bra, osv..
Stian Børresen Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Jeg har de sonar lyktene (krom med blink integrert), har ikke problemer med dugg eller noe sånt. Ganske pene lykter på bil:) Jeg er hvertfall veldig fornøyd med disse:)
Dr_S Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Mye penere med separate blinklys, også endel lettere å bytte pærer
Stian Børresen Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 tja, vil ikke si det er så veldig vrient å bytte pærer i komplette lykter heller men det er jo min erfaring hvertfall:) Er jo ikke så himla ofte man bytter pærer heller da;)
marararius Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 Syntes det er finere med intergrert jeg Men men... ' smaken er som baken ' xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå