Divine Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Hei ! Har et meget irriterende problem med min 98 e39 ( 118 000 km ) Når jeg kommer over små "humper"/asfalt skjøter, fartsdumper ect , kommer en høy "klunke" lyd fra fører døren og venstre bak dør. Det høres nesten ut som døren er litt løs ?! Jeg ser at den plastikk formede sylinderen (ved b stolpen ?) døren skal festes i er slitt, kan problematikken ligge her ? ev. noen smarte fiks ? Teip rundt sylinderen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Vanlig feil på e39,ta noen runder med eltape på plastdingsen så blir døra bra,bruk også gummi-plege som du kjøper på bmw til dørlistene.Har du dører med lys på dørtrekket så har pæra lett for å falle ut og lage lyder i dumper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Takker og bukker, det funket rimelig ok på begge dørene Slipper og høres ut som bilen detter fra hevarandre i vær dumpel. Skal sjekke lyset også for det rasler i døra noen ganger med. Du har ikke peil på sete i bilen også ? fører sete knirker og det klunker litt det med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 setene skal normalt ikke gi noe lyd så det kan jeg ikke svare på,ta tak i stolen og prøv å riste den,eller kan jo også være sikkerhetsbelte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Var vist normalt problem , fant denne siden: http://www.540i6.com/probsfixes.html og hjelp fikk jeg på denne : http://www.540i6.com/seatclickfix.html Måtte også ta av plasten på sete og kappe vekk litt skumgummie fra fjærene inne i sete. Nå er det tyst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå