snorre Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Hei Min 320i 93 blir veldig tungstartet hvis jeg flytter bilen 2-3 meter på kald motor og deretter lar den stå en dag eller to. Prøver jeg å starte er det ikke anntydning til tenning en gang, men den starter som regel (på 1-2 sylindre og resten kommer etterhvert) hvis jeg lar den stå å "godgjøre" seg 5-10 minutter når det skjer. Det skjer ikke ofte, kanskje 3-4 ganger i året. Det er ingen problemer ellers, drar den lett ut på turtall og ytelsen er ok. Feilsøketips mottas med takk. MVH Snorre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Trykkregulator eller dyser som drypper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 takker hvordan kan jeg finne ut om dysene er utslitte? hvor mange km. lever dyser? har kjørt 210 000 snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Kjør dyserens... Kraftig dose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Ok. vi prøver det. Kommer tilbake med oppdatering om et par uker Takker for all hjelp. Mvh Snorre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audibils4 Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 oppdatering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Dyserens hjalp ikke noe, så jeg prøver heller og unngå "småkjøring". Gidder ikke bytte dyser så lenge forbruk og ytelse er ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 er ikke dette "normalt" på m50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Høres hvertfall ut som det samme som ofte skjer på M52. Den blir vel rå av å stoppes med en gang. Da er det gassen i bunn og kinne til det starter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Mest m52 som du sier. la bilen gå på tomgang i 1 minutt så er det løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå