Kobar Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Av og til må jeg dunke i hjernen på min 325ix fra 87 for at den skal starte! det er visstnok en temmelig ekslusiv utgave av en e30 dette, det er en M-tech, og har alarm/startsperre og en del andre finurligheter. på en boks hvor det går inn 2 grønne kontakter(under rattstammen, helt mot panseråpneren) må jeg til enhver tid ha den grønne kontakta til høyre frakoblet, for dersom jeg starter bilen, og deretter plugger i denne kontakten igjen, så stopper bilen momentant, den kutter gnisten! Hadde en elektriker for å se på bilen, og han fant ut at denne boksen er en slags type alarm(originalt) som er fletta inn i resten av ledningsnettet, så jeg trenger ett koblingskjema som viser hvordan jeg kobler fra alarmen, ved å ta ut ett relè en plass?!? har noen en link til haynesmanualen hvor det er koblingskjema.?
CSM Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Haynes side 12.18 (pdf side 186) kan kanskje være til hjelp: http://www.velom.net/bimmers/haynes_e30_e28_e34.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå